Brukar ni vara...
inne på andra Forum för adhd/AS och liknande?
Och har ni lärt er mycket om ert funktionshinder där eller av läkarna?
Jag har så svårt att uttrycka mig, vet egentligen vad jag ska fråga, men får inte till det i skrift…
Jag har hörjat runt på massor av forum för de med AS och de med ADHD m.m men trivs bäst här där ni är snällare och mer aktiva än på andra forum.
Hatar när man ställer en fråga och får vänta en vecka eller t.o.m ett halvår innan man får svar. Sånt har inte jag tålamod med.
Sen orkar jag inte med spydiga elaka kommentarer heller varken till mig eller någon annan så jag är himla glad för att det inte är så här.
Men, ja! Jag har lärt mig en del på nadra forum, men läser hellre fakta i böcker och på bra medicinska sajter.
PUSS & KRAM 
PS! Är så speedad idag att det känns som om ögonen står ut som råttpittar ur ögonhålorna(ursäkta språket)
*skrattar* åt dina råttpittar!
Jaha, jag börjar kolla runt nu, mest för att se om AS kan stämma in på sambon. Jag blir helt galen på den människan!
Misstänker nästan borderline/AS men men, vad vet jag…
Om dom säger att han "bara" har ADHD på utredningen, då har ingen av dom jag känner som fått diagnosen fått rätt diagnos.
Hoppas du inte tar illa upp nu, ifall du misstänker att du har AS och din dotter har det! Jag menar inte alla med AS skulle vara pain in the ass, som han är, men jag tycker inte ADHD riktigt passar in på honom.
Men å andra sidan känner jag ingen med AS så jag vet inte riktigt… Däremot känner jag fler med ADHD.
*svammel svammel*
PYSS OCH KRAM på dig med! 
Glömde… 
Ja, jag gillar inte heller när folk inte svarar på en vecka eller så, då har man ju glömt bort att man ställt en fråga.
Inte när dom ska vara otrevliga eller "mästrande" heller. Typ jag vet bäst…
Visst vill jag läsa fakta, men skulle vilja läsa om nån med AS eller som lever med någon som har det, för att se hur det kan stämma på sambon. (exet som jag lever med) 

mmm…1 forum till bara… men däremot så har jag letat mycke info på nätet..google e inte en dum funktion
jag har ju småsyskon som fick diagnoser tidigt och en son som fått för 2 år sedan… och sen ingick NPF i min utbildning… visserligen inte så djupt men ändå… jag har en del böcker som e sen brorsan fick sin diagnos (23 år sen typ) som jag fått av mamma…
när det gällde pojkens diagnos så konstaterade np dr att jag kunde den bättre än henne
inför hela hans nya skolas lärare…
men nätet är en jättebra info källa 
Åh, det är STOR skillnad på de som har AS. Personligheterna är som natt och dag mellan vissa. Och du! Jag tog inte illa upp för att du sa så. Har själv stött på en del med AS som är riktigt elaka och sen finns det dom som gömmer sig bakom kulisserna och inte vågar vara mer aktiv av rädsla att bli påhoppad.
OK, vad bra aspie, det lät ju som om jag drog alla över en kam, när jag skrev så där nedlåtande om honom.
Men han är verkligen *mutter mutter* säger det inte här…
Jo, linhof, google är en mycket bra sökfunktion eller vad det heter. Jag googlar jämt 
Men ibland kan jag sakna viss info där ändå, som jag vill veta. Sen är det ju det här med mycket text, trots att jag fullkomligt ÄLSKAR att läsa böcker, så har jag svårt om det är en text som är "trög" eller svår att läsa och där jag ska komma ihåg vad jag läst.
Nu blir det så där svårt att förklara igen, men ni kanske förstår ungefär hur jag menar.
Sov gott gumsan! Kraaaam!
Är inne på andra forum men som aspie skriver så tar det vääääääldigt länge innan man får svar på något.
OK, då ska jag inte bli medlem på nåt annat forum. Räcker med att hålla till här, bland trevligt folk! 

Är nog bara här, har kolalt på en hel del andra forum men orkar inte hålla aktiviteten där så då struntar jag i det.
Jag har inte varit inne på något annat forum. Hittade hit direkt. Av en slump kan man väl säga. Blev tipsad om iFokus på ett forum där jag var om gerbiler. Sen blev jag nyfiken på just bokstavfolkets iFokus. Gick hit och sedan är jag här.
Behöver inget annat. Det är så trevligt här och just det här med att man inte slänger skit omkring sig är så bra. Allt är i en trevlig ton. Och de få gånger som jag har stött på mer otrevliga tonfall så har det varit helt ok för då har det varit någon som behövt lätta på trycket och skriva av sig. Och det behöver man ju också göra ibland.
Jag stannar här. Har inget intresse av att söka mig till något annat forum.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Jag hamnade egentligen här för att jag var inne på Familjeliv och diskuterade okult ting, så tipsade nån om ÖN (ÖverNaturligt) och sen tittade jag runt och hittade Bokstavsfolk och efter det har jag inte heller intresserat mig för andra Forum.
Utom igår då jag googlade på Asperger för att se om det stämmer in på sambon, och ville hitta nåns vardag ur livet med Asperger, gärna nån som lever med nån och se om det är liknande det som är här hemma.
Vad är B.T? 

#15 bröllopstorget…men där sätter jag inte min "fot"

Mysan: Jag är gift med min man som har asbergers, så vill du fråga nått om det så kan jag också försöka vara tillhjälp. Vi är sjukskrivna båda två och går hemma tillsammans så vardagen vet jag en hel del om. 
"You just have to belive…"
(inte B.T)