Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikett: diverse-npf
Läst 1709 ggr
sommarvatten
0

Vågar jag höra svaret...?

Hej!!!Kyss

Jag bara undrar hur ni (mina vänner) med ADHD och Asperger har upplevt det när jag bara kom in här som en stormvind och vips så var jag borta igen….FörvånadSkäms

Jag har dragit mig undan för att "slicka mina sår"…………….

Jag vet inte om jag VÅGAR höra svaren………men är ni arga/ledsna eller besvikna på mig för att jag bara försvann?Skäms

"Vanliga" människor blir ju jättebesvikna när "jag kommer och går" som JAG vill…..

Men frågan är HUR sånna som mig (NI) ser på saken….

Kraaaaaaaam//CamillaFlört

Mysan59
0

Hej igen!

Jag har inte reagerat så mycket alls faktiskt. Jag gjorde också så för ett tag sen. Försvann och var mera inne på ÖN (ÖverNaturligt), men nu är jag inte lika mycket där, fast mer här…

Så…. jag vet inte, det kanske ligger i en bokstavsmänniskas natur att göra så.

Men välkommen tillbaka och hoppas att du m år bättre nu!

solrosmarmelad
0

Vet du, jag brukar säga att det är med mina vänner som med mina krukväxter: om de inte klarar av mitt sätt att vara så ska vi nog inte ha med varandra att skaffa. Ofta får jag faktiskt höra just av mina vänner att det är skönt att jag är sådan. Om vi inte har hörts av på länge så ser jag ingen anledning till att vi ska döma varandra. Livet är nog jobbigt ändå utan att man ska behöva gå omkring och ha dåligt samvete över sådant som man inte riktigt han med eller fixade.

linhof
0

Nää vännen… inget som jag skulle bli sur för Skrattande tror precis som mysan att det kan ligga i vår natur att göra så…. jag gör så…

sommarvatten
0

Skrattande Tack Linda och Mysan!!!Skrattande

Skönt att höra att ni är som mig………YES!!!!!!

Jippi!!!!

Och Fröken Solros!!Glad

Vad bra du formulerade det…."om man inte klarar av varandras sätt så ska man inte vara vänner alls""……Jättebra skrivet!!!

Tack för stödet!!! KraaaaaamFlört

Mina "vänner" som jag typ aldrig träffar dom har alla en diagnosGlad Det är dom jag trivs bäst med!!!

Dom bryr sig inte så mycket om MIG - dom har fullt upp med sig själva - jag känner INGA KRAV från dom - jag kan verkligen inte med krav…….jag drar!!!Tyst…..Det blir "borta med vinden" direkt!!! hihihihihihih……..

När jag är intresserad så är jag verkligen intresserad!!! Jag kan inte låtsas……….Obestämd….sån är jag!!!

Tycker om er alla vänner!!!KyssSkrattande

Tack för att ni finns kvar!!!!

Leeeeeeeeeeeeeer………………..Skrattande

Kraaaam//Camilla

Mysan59
0

Härligt att du är tillbaka igen Camilla! Du får mig alltid att le Skrattande

Kram tillbaks!

HannaM
0

Sur för vaddå? Själv kommer jag och går härinne och jag är dessutom  medarbetare=)

Svea-
0

men kan man bli sur för nått sånt?,,jaaa det e tydligen vanligt att man ska bli sur å nått för såna saker..jag undrar hur man resnonerar då?…känns lite väl självupptaget enligt mig.. alla försvinner väl mer eller mindre i omgångar för vi inte orkar..?,,,

jag tycker att ju fler vi är desto bättre..men man ska ju självklart vilja och orka själv..

kram kram kram på er alla goa människor…

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

sommarvatten
0

Japp!!!!Skrattande

Det är bara att erkänna!!!!…….Dom "friska" människorna är inte friska!!!Förvånad

Det är VI som är det normala numera!!!Flört

Tack för allt stöd!!!!Leeeeeeeer…….såå skönt att ha den frågan avklarat då…….NÄSTA FRÅGA!!!!!

Och Tack mysan för att du låter dig roas av små, små bokstäverTungan ute….eller är det "gubbarna" som roar dig!!

Förlåt lilla MY!!!!Skäms

Jag måste få retas lite ibland….hihihihihihi..hihiSkrattande

Hörru Hanna!!!!……..Vad gör ni "medarbetare"???…….jag antar att ni läser vad som skrivs och så - men vad gör ni mera?

Ingen fara ….bara lite nyfiken som jag alltid brukar varaFlörtKyss

Sängdags nu!!!Rynkar på näsan

Kraaaam//Camilla

HannaM
0

#8 håller lite ordning=p ser till att det svaras i alla trådar och skriver artiklar. Rensar bort dubbelinlägg och sånt.

[aspie]
0

Jag är precis likadan. Tror jag skrivit om det i en tråd någon gång. En föklaring till varför jag försvinner ibland. Som Mysan sa, vi med NPF funkar nog bara såFlört

sommarvatten
0

klart vi görFlört

Kraaaaaaam//Camilla

Föresten Hanna…….Då fick jag svar på varför du var så kvick att rensa bort alla mina EXTA INLÄGG jag lyckades få med här för ett tag sen…..Tack Hanna!!!!Kyss

Om någon undrar VAD JAG gör uppe så här tidigt så vet ju många av er att vi med ADHD har svååååra sömnsvårigheter och att vi därför får våran kära sömnmedicin…..

Jag tog min medicin lydigt igår och hon var väl nästan 2 innan jag lade mig…….jag somnade såååååååå skönt!!Flört Och sussade sååå gott……..

TILLS EN GRANNE RÅKADE RINGA TILL MIG ISTÄLLE FÖR TILL SIN MAMMA!!!!Skrikandes……..kl. 06.24…..Morr…..och åter MORRR!!!!

Jag vill ju sova ca 9-10 timmar per natt ju - gissa om jag kommer att vara ett monster idag då…!

Somna om……

Vad är det?

kraaaaaaaam från en ARG Camilla

Emaljoh4
0

#11 är nyfiken, hur svarade du i telefonen? Flört

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.