Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 2214 ggr
Svea-
0

tack för i dag...

http://bokstavsfolk.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=f11c2845-368b-439b-9e56-9da51f64096b

i dag fick jag fin respons på ett inlägg jag gjort.det vill jag tacka för…jag blir väldigt glad,och tacksam över svaren,,,det värmer så mycket med små små ord,,,så tack för ni gjort min dag till en bättre dag..tack..

suss gott i natten,,nu är det dax för kvällspromisen med hundrana,,å ena katten..

kram på er,,,å åter igen…tack..

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Mysan59
0

Sov gott!

Mymlan
0

Sov gott hörs imorgon

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

[aspie]
0

Ja, jag får väl säga godmorgon istället he he. Nu ska jag ta en promenad med mina hundar Flört

Svea-
0

god morgon…här är det grått,trist å kallat ute.kroppen min skriker bara AAJJJJJ.. å jag känner mig lite nedstämd.piggade upp mig själv genom å läsa lite i trådarna,bla den tråden jag länkar till i denna tråd…

då värmde era ord  igen…å det hjälper mig komma i gång.

möte i dag…å jag gråter redan…ska samla i hop mig under dagen ,, kram på er..

[aspie]
0

Lycka till med mötet idag. Förstår hur jobbigt det kan kännas. Har själv en massa ångest nu p.g.a en massa möten och läkarbesök. Är så rädd att de inte lyssnar och tror på mig. Vet inte om jag orkar kämpa mot dumma oförstående människor mer.

Kram till dig Glad

Svea-
0

Tack aspie.Mötet är ang min dotter,det gör det så tungt.Ångest är mitt mellannamn.

tack å omtanke tråden…tack..goa aspie…

[aspie]
0

Ja, handlar det om våra barn så känns det värre. Hade en massa svåra möten och annat skit när det gällde min dotter då hon var yngre. Trodde jag skulle bli galen, eller oxå är jag det, he he

Svea-
0

Dagens tack går till aspie som tröstar,skickar kramar å värmde ord…

Tack aspie…å kram såklart..

[aspie]
0

Men åååå så himla gulligt av dig. Så rörd jag blir. Skäms

TACK, tusen gånger om och en jätte-bamse-kram KRAAAM Skrattande

Svea-
0

tack för i går Skäms & idag..jag fastande med å städa burarna och bada marsvien…å…sen blev det ljust ute..jag var klar vid 05.00 Skäms tiden är ett underligt ting… tiden å jag har aldrig riktigt förstått varandara..

men gårdagen var okej å jag läste X antal inlägg å hade trevligt med er…å i dag ,,, heheh,,,återkommer,,

kram….

Svea-
0

Tak för i dag… en dag till som blivit en aningen lättare pga att ni finns å jag kan gnälla av mig å jiddra det mesta som dyker upp i mitt stökiga huvud..

tack för ni finns…kram till er alla..

å god natt….over and out från Svea i dag!

Mysan59
0

TAck för idag, säger jag också, nu ska jag sova!

Kram!

Svea-
0

tack för i dag.. alla goa människor.. i dag får mysan en bamsekram som svarar på inlägg om allt ingenting..kram till andra andra oxå såklart.. men e man extra gooo får man en extrastor kram…natti natti..

Mysan59
0

#13 Nej men! Detta har jag missat! Ohhhh  så glad jag blir! Very Happy

Tack tack och kram tebax…

:big hug:

Svea-
0

VILLE BARA SÄGA GOD NATT Å TACK FÖR I DAG ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR.. TACK FÖR NI FINNS DÄR BAKOM DATASKÄRMEN NÅGONSTAN UTE I VÄRLDEN ÅLÄSER Å BESVARAR,TRÖSTAR Å TIPSAR,,,

min dag har var skit.. men nu e det natt å då ska man sova.. hoppas morgondagen blir ok…

TACK IGEN ALLA .. SUSS GOTT Å NATTI NATTI FRÅN MIG ,,,,

[YlvaP]
0

Ja detta gäng verkar super. Jag känner mig mycket bättre sen jag skrev mitt inlägg då jag inte mådde bra. Tack till er. :D

[aspie]
0

#15 och #16 Svea och Trippel

Tack själva för att ni finns med här och förgyller tillvaron för oss alla.

Och godmorgon kanske jag skulle säga nu då Tungan uteKram

[YlvaP]
0

Goddagens hihi. Har varit ute och cyklat med minstingen och sett på när den nya grannen flyttade in.

Svea-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tack för i dag… alla goa människor.. har vart lite dålig fart här ett tag nu men totalt dött e det ju inte.. så tack för ni finns å orkar hänga här lite då å då.. min dag blir så mycket lättare då..nu ska jag ta mina svullna fingrar å onda kropp å sova,,,

natti natti allihopa suss så jättegott..kramar till er alla…

Svea-
0

JAAA..GOD NATT ALLA GOA MÄNNISKOR SOM FÅR MIG Å ORKA..GER MIG TRÖST Å VÄRME..SUSS GOTT..KRAM PÅ ER…

linhof
0

Kyss

[aspie]
0

Morning säger jag istället då och hoppas vi kan glädja dig och ge dig ork och tröst idag oxå Flört