Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 4024 ggr
Svea-
0

så känner jag nu-tråden

PRUTT,SKIT,BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ,GGRRRR,ÅÅHHH,NNÄÄÄ,,SUCK,JAHHAAAAAA,MEHHH,

ååå…

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Mysan59
0

Frustrerad!!!

Ska vi dränera huset och få mer pengar? Som exet vill…

Eller bara dumpa skiten och gå med förlust? Som jag vill…

Jag skiter snart i allt, flyttar ändå och sitter med skulder, jag vill bara härifrån nu!!!

Jag är less, uttråkad, frustrerad, rastlös… Hispan nästa!

linhof
0

blrrrp, blrrrrp.bbblllrrrrpppp BBBBBBLLLLLLRRRRRP!

nananananaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

typ!Flört

Zaphix
0

Less och deppig. Fy fan.

Varför kan aldrig saker reda ut sig? Varför kan jag aldrig bestämma mig för vad jag vill?

Det får fan vara nog med ångest nu!

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Mysan59
0

#2 ? Skrattande

linhof
0

hahahaha!!!! jag räckte ut tungan o fräste lite…eller du vet när man "bläddrar" på läpparna= BLRRRP Flört

snurro89
0

Allt jag behöver säga är "i could be better!"

Svea-
0

okej nu e det al´a bugs bunny…doing doing,skutt,skutt,studs studs..ska göra ska göra ska göra…pip pip pip….

Puhlo
0

Finally Finally! (ahaaaaaaaaaaaa) ska jag å-ka till skär-ho-lme-n! (Finally Finally, ahaaaaaa)  *sjunges till Knowing me, knowing you med ABBA*

Ehrm. :) Det har varit planerat i typ 2 år att jag skulle åka till skäris och matturista, men det har liksom gått ur kalendern hela tiden, jag har varit dålig, andra har blivit sjuka, osv osv.

MEN IDAG SKA JAG DIT MED MIN KONTAKTPERSON! Tjoho!

Svea-
0

ÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHHHHH….jahpp…jag ska idag..jag måste i dag…..ööööööööhhhhhhhhhh…pip..pup..pap..plipp..hhmmm…

Mysan59
0

#5 Aha! Skrattande

Passar på att gnälla av mig rejält nu! Mår så jävla pissigt, så jag får nästan panik.

Ska jag dumpa huset och ha ett världskrig med exet, som vi ha så mycket pengar som möjligt? Fast ingen jävel vill köpa huset med fukt.

Det blir mer och mer fukt, magen känns som ett ormbo, det krälar och värker.

Vi har skulder på ca 250.000 som enbart JAG står på, ska jag skita i det och dumpa huset för 200.000? Just nu är annonsen på 290.000:-, men ingen nappar.

Exet tycker att vi ska dränera, men för vilka pengar undrar jag då?!

HJÄLP!!! Va fan ska jag göra??? OM jag går härifrån med förlust, hur ska jag då ha råd med lägenhet?

Jag har ju bara sjukersättning och har fler skulder än huset…

Shit shit shit!!! Gråter Skrikandes

Svea-
0

KRAM TILL FINA MYSAN…ååå…jag håller så stenhårt i tummarna att det ska lösa sig NU!

Zaphix
0

Jag vill mest bara spy.

Min och Dackes blogg

Svea-
0

nnnnuuuuuuuu går jag snart å ducshar å sätter fart med mig skitdag..ingen annan kommer ju å göra det så…det e väl bara å sätta fart…

[aspie]
0

#10 Mysan! Menar du tt huset står i bara 290.000. Det är ju ingenting. Är det så litet eller är det så nergånget eller beror det på tasligt läge?

Gå ner till 270-280 då så kan de kanske pruta ner till 250 eller 230. Då borde du ju klara skulden. Eller? Ja, jag ärför dålig på såna grejer men ibland är det bättre det går jämt ut än att lida alla helvetes kval.

KRAM

Mysan59
0

Huset är på 108 kvm, det är ett sutteränghus, problemet är nog i första hand fukten och sen är det en hel del småsaker att fixa.

Men köket är från 2005 med spishäll, inbyggd ugn, kyl- och frys som är side-by-side med ismaskin och isvatten.

Men visst, det är mycket att göra!

snurro89
0

#12 i agree

Svea-
0

kom precis på varför jag har ont i huvet,,,inget kaffe å inga medz,,,,kul liv,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,not

Kattmynta
0

Jag vill vara glad och sprudla av liv, men känner mig som ett ruttet lik…..

[aspie]
0

#15 Mysan, men då är det väl inteför mkt begärt eller? De skulle h 590.000 för ett pyttelitet hus där jag bor 2½ rok

Mysan59
0

OJ! Men du vet, fukt… Avskräckande!

Zaphix
0

Regn! Huvudvärken lättar! :)

Min och Dackes blogg

linhof
0

#20 men mysan…är det fukt i grunden? eller vad?

byggfläktar skulle inte det klara lite av fukten? är det i källaren eller nåt…. köp torrbollar! damn va de funkar bra! Förvånad

säkert ett heltarvligt tips men ändå….

Mysan59
0

#22 Jo i källaren, men eftersom det regnat så jäkla mycket på sista tiden så är det riktigt fuktigt, alltså man ser det blöta på vissa ställen.

Torrbollar ja - det kanske man ska satsa på.

MEN - nu kommer det några på fredag och verkar sååå intresserade, trots att jag sa att det är fukt och behöver dräneras, men vilket pris dom vill ge får vi se.

HÅLL TUMMARNA SNÄLLA! Kyss

Svea-
0

HÅLLER TUMMARNA STENHÅRT Å SÄNDER HOPPAS HOPPAS HOPAS TANKAR ÅT DITT HÅLL! KRAMMMMMMMMM

[aspie]
0

Torrbollar, finns det nåt som heter så som existerar eller menar du mig?Flört

Mysan59
0

Gahhhhh! Jävla tjafsande hela tiden! Jag orkar faan inte med det här. Varje dag…

Nu har vi en ev. köpare, som vill pruta, ok gör det, men köp huset!

Nej då, då ska exet vara med och tjafsa om pengar pengar pengar…

Skrikandes

Jag förstör den här tråden hela tiden, men måste fan skriva av mig nånstans… Gråter

Svea-
0

Mysan du förstör inte tråden!!!!!!!!!!!!!!!Läs rubriken igen..

du förstör inte……..spy ur dig..gnäll…allt…skriv…

krammmmmmmmmmmmmmmmm

Mysan59
0

Ja just det ja, TAck Svea!!!

Kraaaaam! Kyss

Svea-
0

tack själv mysan…så spy ur dig nu..gnäll på..åååskriv som du känner…

aaarrgghhh………l.jfaaölälbvdsjnlskä..ööööhhh….

kram på dig

Mysan59
0

SkrattandeGråter

Just nu är jag både liiite glad och skitledsen!

Kram på dig!

[aspie]
0

Stackars min lilla MysanGråter KRAAAAAM

Svea-
0

jag e förvirrad å splittrad..å ääähhh…jaa…nått mer..

Mysan59
0

#31 TAck hjärtat! Kraaaam!Kyss

snurro89
0

:)

Svea-
0

jag ska på möte nu ang mn dotters skola….jag mår så sjukt illa..å känner mig så förvirrad..å disorientrad

JohannaEkroth
0

Jag vill inte dö- jag vill bara inte leva längre… så känner jag nu. =/

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

snurro89
0

#36 Välkommen i klubben:(

Svea-
0

mötet tog 2 tim å det var problem å ta sig dit slutade med en taxi som syrran betalade å jag tappade mobilen i taxin.. å sen blablabla..å sen gick mötet bra men tig tid..

nu jobbar jag å syrran vidare på att min dotter ska få byta till denna skolan.. sen kan vi inget annat göra är att be till alla som finns å hoppas så det ej kan hoppas mer på att denna skola kan ge henne nått i alla fall.. som det e nu e det ingenting..det känns bara så tröstlöst.. å ovisst hela tiden..

har ej ätit i dag sen tog jag en fet pizza på vägen hem å nu e jag äckligt mätt..å vill bara sova..

Mysan59
0

Och idag har jag gråtit och gråtit och bråkat och varit sams i enda röra med exet.

Är nästan säker på att han har Borderline - Asperger - ADHD eller allt på en gång.

Jag både avskyr honom (ibland) och tycker så fruktansvärt synd om honom.

Fan också! Tårarna bara rinner…. Gråter

Svea-
0

kram mysan,,,varm lång kram…till dig gums…

Svea-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

mmmmmm som på bilden…fisken typ

Svea-
0

ååååååå nästa minut så här…kika på bilden igen…

Mysan59
0

Ungefär så Svea! Kraaaaam!

Froddel
0

Känner mig uppgiven, ledsen och orolig…tror vårt förhållande brakar totalt snart!!Gråter

Han tycker att jag är för svåråtkomlig, känslokall, avstängd, oengagerad och drar mig undan och bla bla bla…..Rynkar på näsan………jag mår inget bra och jag vet bara inte hur jag ska bete mig…

linhof
0

#25 nääää inte du inte! det finns faktiskt såna att köpa i olika storlekar Skrattande jättebra e dom!

Mysan: ditt ex lever i en fantasibubbla!

hälsa honom det från mej! man får inte nåt för ett fuktskadat hus idag!!! man ska va glad om man får nåt alls idag…. lågkonjuktur o allt… han e inte klok!

och fixa med dränering, byggfläktar eventuell rivning o uppbyggnad av fuktskadade väggar…eventuellt bila upp golv i källaren…. skulle kosta han lika mycket som ni får för huset nu. Och likt förbaskat så får ni inte mer än va ni får nu… pga LÅGKONJUKTUR! Hälsa puckot det!

Och ska han hålla på så här…då får han väl lösa ut dej då och fixa det själv! Skrikandes

annars får du väl börja släpa hem en massa karlar så han blir besvärad av situationen… Flört

pöss o kram i massor Kyss

Svea-
0

illa jag mår illlllaa……. å värre vlir det.. ska snart ut med hundarna..sen ner till tåget..HATA…å åka till centralen för å lämna två marsvinbebbar…

jobbigt illamående..å andas kansigt.. allt sånt här e ju jobbigt.. tyvärr..

sen hemmmmmmmmmmm…å ta lungt en stund..sen hoppas på å komma i gång igen……

illlaaaaaaaaaa jag måsr illllllllaaaaaaaaaa………

måste jag åka tåg själv…fan oxå

HannaM
0

Trött på att symaskinen bråkar när jag behöver den och jättestressad över alla selar jag borde sy tills jag ska på utställning i danmark…

Svea-
0

näpp flydde mitt hem eft jag lämnat av marsvien å har inte gjort ett skit.. å nu e jag sur för det oxå..å ingen kanjag skylla på,.,,,prutt

Mysan59
0

#45 Missat inlägget. Jag försöker förklara det för honom, men han vill inte fatta!

Men nu så kanske det löst sig ändå, som jag skrev i min "yes yes yes"-tråd.

Pyss pyss

snurro89
0

HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHA! THIHIHIHIHI! HOHOHOHO! HEHEHHEHEHEH! GråterSkrikandesFlörtObestämdTungan uteGuld i munTystGladFörvånadSkrattandeKyssOskyldigRynkar på näsanFoten i munnenSkämsGråterCool Så känner jag mig nu!

Svea-
0

Snurro…det lät ju lite roligt i alla fall…kram

Grodan77
0

Just nu är jag glad o förväntansfull inför helgens marknad där jag säljer min keramik…liiite stressad bara, ska få på visitkorten på påsarna men vad jag vet annars allt klart förutom matsäcken!

snurro89
0

#51 jag känner mig typ galen, eller inte galen men kan få lite, sånt där ibland, Då jag bara börjar gråta, och är jättesur, och hatar mig själv, det är lite impulsivt eller vad man ska säga, Men lite småroligt är det, väll Tonårs humör Tungan ute

Svea-
0

# 52 kan man se dina saker du gjort på nån hemsida?

# 53 åååhhh…skoj…tonårshumör….Tungan ute

Svea-
0

Bis dat, qui cito dat -

Grodan77
0

Kolla mitt fotoalbum där är lite!!

Svea-
0

" Det går inte att fly sorg.

Försöker man låtsas som om
den inte existerar så blir den
i stället en evig följeslagare
i ens liv.

Det finns bara en väg genom
sorgen, och den går rakt igenom.

Mot sorg hjälper bara - sorg."

av Mark Levengood

Denna kommentar har tagits bort.
David
0

#57. "Sucka mitt hjärta - men brist dock ej". Visst är det därifrån den kommer? Den finns med där alla fall. Har den både som vanlig bok och som cd-bok. Älskar hans dialekt, och just det här lilla stycket är så klockrent. Det stämmer till 110%.

Mitt mående just nu förresten, förvirrad? halvt apatisk kanske? Jag vet inte.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Svea-
0

har ont i kroppen…värker.. å jag börjar ta slit å har saker kvar å göra..

känner bara blllllläääääääääää----

å nu har jag börjat annonser på allvar när det gäller valpenjag har till salu.. för jag SKA inte ha honom kvar,,,men det e såååååååååå svårt………….vill ha honom… men det går bara inte…………..punkt slut

Mysan59
0

Bakis! Rynkar på näsan

HannaM
0

Magknip, igen! Min mage har sagt upp sig på heltid och dragit till någt varmare mindre stressat ställe tror jag. Är så trött på det!

JohannaEkroth
0

#61 Men Mysan då. vet du inte att den som illa gör h*n illa far. Tungan ute Sämt åsido. Krya på dig, gumman.

#62 Du också. Jag väntar utredning på min mage den 19 aug. Fast min mage har varit såhär sedan mellanstadiet. Har trott det har varit laktos, men det är nog stress plus laktos eller något sådant. Har du ingen varm riskudde som du kan ha på magen. Värme är det bästa mot dålig mage, jag har ingen riskudde, så jag brukar sova med en varm ullfilt på magen och försäka tänka på något mindre stressande. Se en bra film så man inte tänker på magen. Då blir den glad. Flört

*kram på er bägge* Och krya på er!

HannaM
0

#63 Jag har inte haft problem mer än två månader… Får leta upp min vetevärmare sen då. Måste tyvärr rejsa runt och städa och tvätta först. Men sen så. Vi köpte film igår så det blir nog bra.

Jag börjar fundera på om järnbrist påverkar magen… rent logiskt borde det kunna göra det om man gått med det tillräckligt länge. Det krävs ju syre för att hålla igång organen och med brist på järn som transporterar syre kanske en del funktioner i kroppen får stryka på foten för att hålla hjärna och hjärta igång. Annars mistänker jag som du laktos men då har det kommit väldigt plötsligt. Har alltid druckit mycket mjölk och aldrig kännt något. Och stress självkalrt, denna underbara stress…

Hoppas din utredning ger dig några bra svar så du kan få leva ett normalare liv med din mage!

Mysan59
0

Tack BusHanna! Glad

Ja jag kan ju inte begära att nån ska tycka synd om mig när det är självförvållat…Tungan ute

Kram!

snurro89
0

Rynkar på näsan

sayuri
0

Stress! Ska på jobbintervju i morgon, (ont i magen får man bara av att tänka på det och aptiten lyser med sin frånvaro vilket ger ännu mer stress och ångerst över att kanske trilla ner på ano skalan igen) …

panik, måste ha råd med bensin dit och …

Ångerst över hur det ska gå med min utredning och om jag kommer vara klar efter nästa besök eller om det blir fler 3 timmarsmöten.

Min dag är underbar med andra ord, någon annan som känner sig lika mycket på topp som jag?

HannaM
0

#67… jodå. Fullständigt på topp. Helt slut efter att ha städat och tvättat i flera timmar. Nu väntar snart matlagning fast jag vill mest gå och fömma mig i duntäcket.

sayuri
0

#68 Vi når oanade höjder tillsammans, du och jag. Fullkomligt hejdlösa …

Dags för en kopp te kanske …

HannaM
0
Svea-
0

Rynkar på näsan

sayuri
0

#70 Jag kommer mer än gärna! Ska jag ta med mig nått kilo kycklinghjärtan istället för blommor så kan illrarna festa gott en stund?=) Tror du man får flyga med kyckling? Eller ja fryst kyckling kan inte flyga men undrar om flygbolaget skulle gilla att ha kött i frakten…mer än människor och en o annan kackelacka i bagaget. ?

HannaM
0

#72 jadu… =) Inrikes borde man väl få föllyga med kött men dom är ju så knepiga flygbolag

Svea-
0

ont…i…huvet…hela…förebannade…dagen…hjälper ej med huvudvärkstabltter…Rynkar på näsan

sayuri
0

#73 "Flyga med kött" hahaha hade jag kunnat le mer så hade halva skallen trillat av. *host*

#74 Men hur många huvudvärkstabletter har du ätit? Du vet väll att man kan få huvudvärk om man äter för många huvudvärkstableter? Dricka vatten, gå ut o gå? Jag brukar iof försöka sova bort min huvudvärk men det går ju sisådär ibland…

(Är jag hypokondriker på tablettfronten? JA)

Svea-
0

har tagit en…tablett,,,

dricker vatten…är ute med jämna mellanrum då jag har hundar,,,

sova bort huvudvärkenhar jag aldrig lyckats med,,,brukar bara bli migrän av skiten då…

mennnnnnnnn…det löser sig sa han som sket i vasken…

tack för tipsen

JohannaEkroth
0

#74, #76 Något som hjälper är 1-2 tabletter Naproxen och 2 tabletter Alvedon. Det kör jag när jag börjar få migränkänning. Flört

Snurro, hur är det egentligen?  Förvånad

Tack, Hanna! Skrattande

*kramar på er alla*

sayuri
0

#77 Naproxen är riktigt bra men man ska vara försiktig med den då vissa reagerar väldigt starkt på den så innan man vet hur man reagerar så ska man inte sätta sig i en bil. Jag har den när jag får riktigt ont men glömmer alltid bort att rekomendera den av nån skum anledning…tror det beror på min avsky till tabletter.

#74 Jag hoppas verkligen att det lättar!! Är det migrän du har? Ätit ordentligt? Ta hand om dig!

snurro89
0

Gråter var fan e mina nålar-.-

JohannaEkroth
0

# 79 Vilka nålar, gumman? *kramar om*

Emaljoh4
0

Gråter så känner jag mig nu.

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

snurro89
0

#80 Mina nålar! Eller, asså jag har haft flera på en anslagstavla, men jag har tagit ner dem så dem ramlat ner på golvet o pappa städat bort, o nu har han städat bort, en slags nål jag hade nu också… >.<

snurro89
0

#81 Aw Varför?

Svea-
0

ååååååååhhhhhhhhhh på väg å få migrän..kul natt hej å hå spy på..

Emaljoh4
0

#83 Vet inte.. Allt känns så fruktansvärt VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRDELÖST!!!!!!!

Jag ÄR ENSAM………………………

snurro89
0

Aww jag med Rynkar på näsan

JohannaEkroth
0

#84 Svea, har du inga naproxen hemma eller något annat starkare? 17 också att det inte går och PM:a medz. Tungan ute Krya på dej, gumman. *kramar*

#82 Man blir fruktansvärt besviken och ledsen när något viktigt försvinner. Har du frågat honom om han inte ätit upp den? Foten i munnen *kramar* Hoppas den kommer fram snart.

#85 Meh gummos!!! Du har ju oss!! *gruppkraaaaam* Alltså, jag menar inte jag, migsjälv och mig. Även fast jag kan verka lite splittrad ibland. Utan oss på BF.

JohannaEkroth
0

#86 *gruppkraaaaam* Inte ska du vara ensam.

sayuri
0

Just nu är jag bara apatisk … totalt. Hopplöshet. Snart orkar jag inte kämpa mer.

JohannaEkroth
0

#89 Jo då, du orkar, det gör du. Jag vill ha dig kvar här om inte annat! *kram*

sayuri
0

#90 snällt sagt, då stannar jag kvar en stund till. Som jag brukar tänka så blir livet allt för jävligt kan man alltid ta livet av sig som en sista utväg men då måste man vara väldigt säker på att det verkligen är rätt sak att göra och att man gör det av rätt anledning, inte för någon annans skull utan för ens egen.

JohannaEkroth
0

Säg inte så. För min egen skull… Då skulle jag må bäst av att inte finnas…

sayuri
0

Beror på vad man själv har att utgå från, för mig så är det bara för andras skull som jag lever och jag vill bara ta livet av mig men jag stannar kvar dels för att det gör mina systrar mer skada än nytta och ännu klarar de inte av att hantera om jag skulle försvinna, jag känner dem och vet att de behöver mitt stöd. Men jag får inte ta livet av mig för då är jag egoistisk och det är inte jag och jag kan aldrig skada någon annan då är det lättare för mig att bara stå ut med skiten och se andra må bra även om jag själv har ont i hela kroppen och ända inn i själen.

Jag lever efter regeln att jag finns för att hjälpa andra och det är den enda anledningen jag har för att inte ta livet av mig men jag är dessutom för envis och jag har mina djur så inte förrän de har levt klart sina liv så kan jag inte ta livet av mig för jag lovade att ta hand om dem och då kan man inte svika dem och riskera att de blir sålda eller avlivade bara för att jag är egoistisk. Jag älskar mina djur mer än mig själv och så får det fortsätta också.

Ikväll är jag depprimerad.

snurro89
0

Aww bushanna vad snäll du är Flört Nej de finns en papperskorg i mitt rum han gillar att använda Skrattande

Svea-
0

har en såna tabletter hemma som ni föreslog..i dag är det för tillfället en aningen bättre,,,har spytt halva natten..ev på väg å bli galet förkyld…

mår alltså dassigt som tusan…

solglasögon inomhus e ju bra i alla fall..ser väl mer galen ut än vanligt..uurrkk..

kram på er..

snurro89
0

Skrikandes

JohannaEkroth
0

#95 Det är inget kul att må dåligt. Hoppas du kryar på dig snabbt, Svea. *kram*

#96 Varför arg för? *kramar om*

Svea-
0

# 97 tack goa BusHanna..kramar tebax…

sayuri
0

Mår skit men det löser sig säkert …

Skrutt
0

Idag har varit en jobbig dag..Har haft en mollande ångest känsla nästan hela dagen. Men det börjar kännas bättre nu. Tror att jag har haft ångest idag för pojkvännen och hans pappa har lagt nytt golv här hemma samtidigt som jag försökt fixa ordning i garderoberna. Tror de har varit för mycke saker på en gång. Blir lätt kaos i huvet. Men golvet är fint, uppskattar det när det är färdigt.

Froddel
0

Är orolig i kroppen och dödstrött i huvudet. Har varit barnvakt i några timmar och det tog den lilla energi jag hade kvar. Jag kommer aldrig orka att ha egna barn. Lånar hellre så jag kan lämna tillbaka dom senSkäms

Är även jätteorolig över att jag inte kommer att få några studielån eftersom jag inte tog tillräckligt många poäng innan jag avbröt högskolestudierna. Nu har jag varit jätteglad för att jag kommit in på en påbyggnadsutbildning, och så kanske det skiter sig bara för att jag inte kan få några pengar.

Har skrivit ett personligt brev och skickat läkarintyg till CSN så jag hoppas verkligen att det löser sig…men det är så jobbigt att gå runt och inte veta hur det blir, jag blir tokig snart!

Mysan59
0

Senaste dagarna har varit upp-och-ner, upp-och-ner, upp-och-ner.

Men det verkar banne mig som dom SKA köpa huset. Jag känner mig inte säker förrän alla papper är skrivna…

linhof
0

godissugen!!!!!!!!!

fast snart blir det behovet mättat för min man e ute o shoppar Skrattande

glad idag….

Svea-
0

jag säger bara god natt..å kram på er..

jag vet ej hur jag mår orkar ej känna eft..

kram

linhof
0

nattinatti snuttan Kyss

Svea-
0

tack linhof…å god morgon då.. huvet värker mindre i dag.. tack å lov.. men det känns ändå som nån evig dimma som smärtar ögonen,å hela huvet på ett udda sätt..

i dag kommer mina döttrar hem från thailand…

och i dag fyller min yngsta dotter 13 år…

och i morgon början min äldsta dotter på gymnasiumet..ojojoj…så stolt jag e..

kram

linhof
0

Skrattande

idag är det: boing, boing, boing ( <---- studsande linda ljudeffekt)

rastlös…….irreterad, glad, sur…tja det mesta

sayuri
0

Gaaaaaaah! Frustrerad!

JohannaEkroth
0

Rynkar på näsan Inget e kul längre. Har köpt en bebiskompis till min vattensköldpadda Mozart, ändå är jag inte glad…

Emaljoh4
0

#109 den nya bebisen kan väl heta Evert!? Skrattande

JohannaEkroth
0

#110 Vi hoppas på att det är en tös. Tungan ute

Emaljoh4
0

Men Evert är ett tjejnamn också! Tungan ute

Svea-
0

äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääh = jag nu

[Linsenhejhej]
0

#112: Enligt Malin är allt och alla Evert, även tjejer Tungan ute

sayuri
0

Trött, jag behöver inspiration!!

Svea-
0

öööööööööööööhhhhhhhhhh…ttjjjaaahhäää= jag nu

Svea-
0

men hallåååååååå…var e alla… jag har bara så jävla skit tråkigt å kommer ej i gång.. kompisen kom förbi å sa ,,,snälla kom å hjälp mig..så jag gjorde det å nu kommer jag ej i gång här hemma…vad gör niiiiiiiii??????

JohannaEkroth
0

Hej Svea! Jag lever!

Jag försäker artbestämma min nya vattensköldpadda.

Men jag håller med dig, vart är alla???

Svea-
0

jaaaaa men BusHanna,, det låter ju lite spännade hur gör man då? e det lika svårt som på ormar?

själv ska jag göra saker men orkar ej……eller näää kommer ej i gång.,,å jag sk FOTA VALPEN Å LÄGGA UT NYA BILDER SÅ HAN FÅR ETT HEM NÅN GGR..för jag ska inte ha en till liten vovve…valp någon?

JohannaEkroth
0

Jag kan inte det själv, men har lagt ut bilder på bland annat reptiler IF och så har jag reggat mig på ett annat forum. Vad är det för sorts valp`?

angeldoll
0

så här känner jag just nu:

AAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!

NEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ!!!

Svea-
0

Powder puff / Papillon…ubersöt..såklart..ser ut som en minigremilns just nu…mmohahahah

sayuri
0

Glaad :D

Svea-
0

ska försöka sova nu dårå..håller modet uppe .. i morgon kanske e en ny dag..natti gott folk..

JohannaEkroth
0

GråterRynkar på näsanGråterRynkar på näsanSkrikandesRynkar på näsan

sayuri
0

Nehe nu vart man ist rastlös… hoppas ni mår bra!

Svea-
0

vete fan vad det e med mig men i dag fick jag ett nytt migrän anfall + att jag fick galet ont i magen med svåra kramper..å hemskt…på toan…hhmm.. ja.. legat hela dagen..kom precis upp…

orkar ej bli galet sjuk nu.. har ej tid.. ju--

aj ont huvet å magen…

bild på valpen vår

sayuri
0

#127 Vilken söt valp! =)

Själv är jag ganska glad var hungrig för en stund sedan och det kändes bra, fast nu börjar det försvinna och jag har fortfarande inte ätit något. Får nog ta o göra det kanske. Blä…mat ger mig ångerst och ångerst orkar jag inte ha. Så nu har jag beslutsångerst om jag ska vara hungrig eller äta och må skitdåligt för det. Kul, kul…eller inte.

Svea-
0

äter nått nu i alla fall.. får se hur magen reagerar.. ska på möte  i kväll ang dotters ev nya skola.. å jag måste liksom dit .. magen mig får lägga av nu.. sur särbo har jag.. skitkul..

mår så dåligt pga magen min å huvet mitt..

vill må bra tack

JohannaEkroth
0

Många kramar till dig, Svea. Ta det lugnt. Varm om magen och svalt om huvudet. Skit i särbon. Det är DIG det handlar om nu.

Jag vet hur det är. Har själv stressmage och migränskalle att dras med allt som oftast. Bara det gör en handikappad, plus att man ska ha sin jävla diagnos på det också. De som någon gång gnäller på en ang hur man mår ska få låna min stressmage, migränskalle och bokstavshjärna. *bah*

JohannaEkroth
0

Känner mig utanför…

Emaljoh4
0

#131 Jag också lite……… Vi får kramas lite, så kanske vi inte är så ensamma och utanför längre! Glad

sååå *KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM Hanna!!!!!!!!* Kyss

MVH Malin & Evert

Lostlie
0

ååååhhh såååå rastlös, så rastlös, så rassssssstlösSkrikandes

Svea-
0

STOR PÖSS PÅ PANNAN TILL BUSHANNA..

jag ska ja lunga ner mig på nått sätt.. bblllhhhaa,,,

hhuuaa…ppuusstt…ähhh..ååhh…

ska vara på möte 07.30 i morgon bitti,,,ååå herregud…låt mig somna snart eft hundpromisen å snälla sssnnäälllaa…låt mig komma upp i tid..viktigt möte..tro mig viktigt…

i morgon ska jag uppdatera anf dotters ev nya skolan å vilken tur jag hade i dag på tåget å massa anant,.men nu

krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmar i massor till er från mig

JohannaEkroth
0

STOR KRAAAAAAM PÅ MALIN  EVERT!!!! Cool

PÖSSAR SVEA TILLBAKA PÅ PANNAN. Skäms

Nu har sköldpaddorna fått fint i akvariet och sin sanndlåda.

sayuri
0

Allting löser sig ser det ut som iaf. =/

Helt otroligt om det gör det! =)

JohannaEkroth
0

#136 På något sätt gör det ju alltid det, hur mörkt det än ser ut för stunden.

HannaM
0
sayuri
0

eller så går det åt helvete vilket det gjorde och nu vill jag bara slå sönder mig… händerna skallen bryr mig inte… är så ledsen att jag inte vet vart ja ska ta vägen. Just nu vill jag ingenting alls och dessutom har jag förlorat en massa pengar som jag inte har… Hatar min ekonomi just nu …

Lostlie
0

#139 tröstkram till dig… önskar att det blir bättre snart!

JohannaEkroth
0

Skrattande

Svea-
0

Bushanna vad var det för kön på sköldis då?nyfiken ju.. ;)

galen vecka med möten,i tid å otid,migrän,samt att magen har krampat å jag har suttit på toan med smärta..telefonsamtal från/till FK,AF,rektorer,kbt,bup,läkare,papper..ååhh..

ja galen vecka…

i helgen ska jag städa å dona här hemma samt lägga in datum,tider osv på mobilen skriva stöd/kom-i-håh lappar inför nästkommande vecka annars e jag galet lost i universuim till nästa vecka..

hade sån där makalös tur på pendeltåget oxå .. var tvungen å låna dotters sl-kort..det gäller tom 20 år tror jag samt att det ej gäller eft kl 19.00 .. å jag å yngsta dottern som oxå har kort samma åkte på möte ang skolan å sen blev det biljettkontroll..å kl var eft 19.00 och jag är ej 20 år…

men kontrolanten fastande vid ev resenär som ej hade kort/betalt så vi han smita förbi dom andra å slapp böter..det är en makalös tur som jag blir galet glad över…

sen i dag då..var det signalfel på pendeltågen & min buss eft pendeltåget var inställd pga tågen..?? så jag kom jättemycket försent.. men jaa..

karma ger och karma tar…å jag lär mig mer å mer för varje dag…

e uppvarvad…tror jag?

JohannaEkroth
0

Den älsta sköldisen är inte riktigt ett år. Det är en grabb. Nozart heter han. Sedan lillingen vet jag inte. Den är inte så gammal dessutom är den av en annan art. Men den är namnlös ännu. =P

Skönt att det har gått relativt bra för dig, Svea. Gå inte in i väggen bara. Flört

Svea-
0

Nozart så sött! jaaa..hoppas nya sköldisen får ett namn snart i alla fall å att kön kan bestämmas..

jaa..väggen jaaa..den gör ont.. ska försöka..kram

JohannaEkroth
0

Mozart ska det vara, inte Nozart, men man kanske skulle döpa om honom… Tungan ute

Sambon vill att den lilla ska heta Putt…

Svea-
0

Ja tyckte Nozart var fyndigt å jättefint!Putt…nnnäää känns ej helt..ofärdigt..nästan..men men det blir bra i slutändan skulle jag tro.. vad heter sköldpadda på latin tro?nnäää nu snurrar jag i väg igen..sorry

JohannaEkroth
0

Mina heter Trachemys scripta troostii och Ocadia sinensis på latin och sköldpadda på latin heter testudo.

sayuri
0

*Glhä* ångerst

Svea-
0

147 häftigt.. men något långt att döpa sin sköldis till..hihihi…

JohannaEkroth
0

#149 Jag kan inte ens uttala Ocadia sinensis. Det är vad den lilla heter på latin. kinesisk halsbandad sköldpadda  på svenska.

Svea-
0

#150 hahahaah ännu tråkigare på svenska..jajaj den lille får sitt namn när det är dax!plötsligt händer det…hahahaha………

memmis
0

vill bara bort, och skita i skolan.  skolan förstör allt !!

Svea-
0

nu e det dött här igen.. säger jag som har tålamod som en ??????? nej jag har ej tålamod alls.. kram

Svea-
0

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

[Linsenhejhej]
0

Snart skola Skrikandes Fjällvandring!! Längtar inte ens ett litet dugg …

Kunde önska att jag kunde stanna hemma, men det får man inte! Det är ju obligatoriskt Gråter

Min syrra (Emaljoh4) ska sitta vid datorn nu, och bara för det måste jag stänga av Skrikandes Hihhihi..

JohannaEkroth
0

Linsen, tänk på hur bra det är för kroppen din. Sen finns det en massa vackra saker att titta på i naturen. *kram*

HannaM
0

Åh jag kan fjällvandra åt dig. Har längtat efter det i fyra år nu men fortfarande inte tagit mig uppåt i landet.

Emaljoh4
0

MOHAHHAHAHAHahg hafhdgl kfdgjfjgfjjklfgjfgkljgfkgjf Tyst

JohannaEkroth
0

Jag kan faktiskt också byta med dig ska du veta, Linsen! 17 också, Hanna1 hann före!! Tungan ute

Emaljoh4
0

*HALLÅ!* jag ska också på fjällvandrign!!!!!!! 2 dagar!!!!!!! Tungan ute Så sluta tycka sund om LINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JohannaEkroth
0

Jaså, men vad bra, då finns det både plats för Hanna1 och mig då. Vi kan byta med er! Tungan ute Jag tar din plats, Malin-Evert och Hanna1 tar Linsens plats! Det måste väl bli bra. Flört

Emaljoh4
0

#161 hoho, aa.. Snälla. kom hit och var med på fjällvandringen på riktigt. har ingen att umgås med! Rynkar på näsan

JohannaEkroth
0

#162 Jo om jag kunde. Tänk vad knäppt det skulle se ut. ;)

Emaljoh4
0

#163 vadårå? Förvånad

HannaM
0

#163 äsch du och jag kan väl vandra tillsammans=) Vi kan leka personlig assistent åt varandra allihopa.

sayuri
0

… … … … … … … … … … … … kort sagt …

JohannaEkroth
0

#165 Låter helt okej. Förresten allihop, vad gör det förrestten om det sr knäppt ut sålänge man är sig själv!! Cool Tungan ute

CarolaDanielsson
0

Tröööött..spyfärdig, vill slänga ut alla barnen till någon vettig barnvakt (INTE mamma!)

Sen vill jag låsa in mej i lägenheten UTAN telefon och bara njuta av tystheten..

Äta när jag vill..sova när jag vill och vakna när jag vill..

Barnfri ledighet saknas! Jag tappade den någon gång förra året..*suck*

Svea-
0

# 168 ja regelbundet barnledigt skulle vara så underbart…jag fick i alla fall 2 veckor nu i sommar…har ej vart b-ledig sen 3 år tillbaka å sen åren innan dess = med aldrig..mina döttrar e 16,5 & 13 år.. Så jag vet hur du känner å vad du längtar eft.. kram på dig.. hjälper inget men…

Jag e tvärslut i ryggen å magen e paj fortfarande.. så jag ska ta ut hundarna snart…bädda å dottern å hennes kompis..

terror ringa tonåringen.. å ev gå ut å hämta henne om hon ej fattar att hon ska in å hem väldigt snart..

vill bara gå å sova…ZZzZZzZZZzzzzzzzzz………

[Linsenhejhej]
0

BusHanna och HannaM: Jaa, följ med på min fjällvandring! SkrattandeFlört

Nej, ni ska säkert hitta på något roligt den dagen Rynkar på näsan Så att jag blir avundsjuk. Ska ni bowla, gå på bio, gå till djurparken?? Haha..

[Linsenhejhej]
0

ÅÅh, imorgon är det skola! Skrikandes

Vi börjar kl. 10 och det är bara uppropning, tror jag.

Men sedan är det vanliga skoldagar igen.

Vi ska bestämma vem som ska sova i samma tält på skolan, ingen kommer vilja sova i samma tält som jag Gråter

Nää, nu vet jag varför ni ville följa med på fjällvandringen! Ni trodde att det bara var en vanlig vandring i fjällen … men sanningen är hemsk.

Vi ska övernatta där! I tält! Använda fula trangia-kök, försöka sova när tältkompisarna kanske bara vill babbla om onödiga saker HELA NATTEN Skrikandes Jag vill vara hemma och läsa böcker istället.

Emaljoh4
0

SLuta SURA syrran! Jag börjar i 9:an och det är hemskare!!!!!!!!!!!!!!
HAHA! Din surrande honungsmelon! Flört

Godnate everibate! Skrattande

HannaM
0

Jag göra något kul? Näää jag har haft mitt roliga för i år=) Jag hade som sagt gärna föjt med  bara jag hade fått låna en varm och go sovsäck av någon. SÅ kan man ligga i tältet och läs amed ficklampan ätänd och knapra choklad.

Emaljoh4
0

#173, åh. lät mysigt! Nu fick jag plötsligt lust att åka! Flört Ska äta massor med choklad!!!!!!!! Skrattande

HannaM
0
Emaljoh4
0

#176 Hehe, och skaffar vissa problem…. Man får finnar sägs det, men det är ju fettet som gör det! Tungan ute Inte chjokladen i säg tror jag!

HannaM
0
Emaljoh4
0

Gör en ny tråd, tkr den här blir så lång. Jobbigt att vänta när den laddar så länge!

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.