Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutredningar-hur-var-när-varför
Läst 1245 ggr
Zappamera
0

Zplitter ny

Jag utreds just nu för ADD. Jag är helt 100 på att det är ADD och inte ADHD för jag är inte HYPERaktiv. Jag är ständigt trrrrröööötttt. Har varit sådan sedan jag var liten. Även kallad "skalman". Allt på ADHD stämmer in på mig. Nuuuuu ä det sååå att jag kan vara extremt rastlös. Vickar på foten, pillar på saker bla bla mm mm. Ändå ger jag ett extremt lugnt intryck, om jag inte blir uppspelt av något förståss. Fastnar i aktiviteter. Är duktig på det sociala, men blir snabbt trött och urless på tråkiga människor! Finns det någon mer här med ADD? Någon som känner igen sig i "hypoaktiv för det mesta, men ändå rastös"? Trevlig sida förresten. Jag har massor med frågor hoppas det är ok och ställa frågor här?!! Har inte koll på detta ännu, men varit inne ett tag å "tjuvkikat"Glad

[Linsenhejhej]
0

Du är jättevälkommen här! Skrattande

Zappamera
0

#1 Hej! Tack!!!Skrattande

Tixy
0

Hallå där! Trevligt att få in lite nytt folk.
Det finns lite olika diagnoser här, bara att kika lite i trådarna och sådär.

Välkommen hit! Skrattande
Kram!

[Linsenhejhej]
0

Vilken fin visningsbild, Zappamera. :)

CarolaDanielsson
0

Hej! Det är precis som att du beskrivit mej!!! Precis så är jag Skrattande Jag har ADHD med drag av Asperger och blev utredd och diagnosticerad för snart 1 år sedan!

Välkommen hit!

Svea-
0

välkommen--- fråga på-- här finns det goa ärliga snälla människor!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

NadineAdHd
0

Välkommen.. jag tycker också att du låter som en ADD med drag av aspie, men det visar sig ju…

linhof
0

Välkommen i gänget Kyss

Zaphix
0

Jag har ADHD och är typ som dig. Är trött och slö, men har ständig ångest och måste alltid pilla med hänmderna meller med saker när jag sitter still. Upplevs som slö därför att mitt aktiva är inåt, ångesten. Så jag fick ett H därför.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Emaljoh4
0

Hej! Välkommen hit.. jag heter Evert och gillar Ahlgrens bilar,

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

HannaM
0

Hej hej och välkommen=) Här är det bara att fråga på!

Zappamera
0

#4 tack! din med! Enkel, tydlig, nice helt enkelt!Glad

Vilket välkomnande, man tackar!Skrattande Här kommer jag trivas!

Kul o höra att några känner igen sig!