"Ny diagnos"
Hmm, haha jag haar mycket diagnoser! ärligt talat e jag avundsjuk på folk med aspberger
Ja har; adhd(add), autism liknande, blodsjukdom medfödd försvagning i ländryggen och lindrig utvecklingstörning.
känns som man e helt störd ! ^^ tur att man fick, Normalbegåvning på logiskt och språkligt iallafall.. så jag e inte helt, korkad bara i skolan typ 
Önska, man kunde ge alla normala diagnoser så dem kunde få känna sig lika "störd som mig"
Inte ska du behöva känna dig störd gumman. Jag tycker du är en helgo tjej.
Jösses så många diagnoser jag oxå fått nyss. Några misstänkta störningar som ska utredas nu.
Du är en härlig tjej snurro och jag gillar dig precis som du är. KRAM
Du, gumman, det där med lindrig utvecklignsstörning verkar gå ganska mycket ihop med AS förutom den sociala biten och begåvnngen. Jag har svårt för att hänga med i skolan även fast jag har en högre IQ än normalt.
När fick du dina diagnoser? När gjordes utredningen? Du hade inte missat mycket i skolan eller missat att "lära" dig en massa som man går igom på utredningen. Jag vet inte, men jag fick gå igenom ordförståelse och räkna lite och bygga pussel och sådana saker. Har man missat sådant i livet, så får man ju sämre på det på testet.
Men jag tycker du verkar väldigt duktig på att skriva dikter och sådana saker. Jag kan säga att om du nu har fått diagnosen lindrig utvecklingsstörning så märks inte det!
Förresten så får du ha hur mycket svårigheter du nu har, jag tycker mycket om dig iaf! =)
Funderade på en sak. I autismspektrat så får det ju som följer:
Autism liknande störning - Man har inte alla kriterier för att få en full AS eller autism-diagnos)
Asperger Syndrom - Lättare än autism, ingen språkförsening, normal-hög IQ dvs ingen utveckligsstörning.
Högfungerande autism - Ingen utveckligsstörning.
Infantil Autism (Autism) - Samma som Högfumgerande autism fast med viss utvecklingsstörning.
Undras hur mycket det fattades, Mikarla, för att du skulle få en hel autism-diagnos, då du har autismliknande och en viss utveckligsstörning. Men det är väl att du har normalt på den språkliga biten, gissar jag och den logiska.
Vad var det för bitar som du låg under medelvärdet på? Vet du det?
*kram*
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Jag låg under, på dem mesta ämnena i skolan förutom det språkliga, där jag är normalbegåvad, alltså engelska och svenska har väldigt lätt o lära mig fler språk också jag utalar bra jag är bra på det logiska också logiskt tänkande alltså, jag e inte speciellt korkad ^^ har gått i normal skola ända tills i 8an, då jag bytte till särskola för de blir också enklare för mina föräldrar, min utvecklingstörning har mest med mattematiken att göra det är lite upp å ner om du fattar? men när jag gjorde diagnoserna var jag sur, och slarvade lite och så.. ska göra om diagnoserna sen när jag börjar gymnasium så kanske jag får bättre resultat också Johanna! 
Tack aspie, du gör hela mig "berusad" känns som jag får fjärilar i hela kroppen måste skaka på hela mig haha!
Kramisss
#4 Ha ha ha, du är ju för go du min lilla snurro
Bamskram