Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 2149 ggr
timmelin
0

Bloggar

Hej kan ni inte skriva ner sköna härliga bloggar att läsa med folk som har ADHD eller Asperger.

Alltså roliga bloggar med humor i som just tar upp hur vi med dessa problem ställs vid sidan av och upplevs Skrattande

Svårigheter rättigheter mm mm. Skulle vara kul att läsa aha upplevelser

[aspie]
0

Har funderat på det men kommer inte igång med nåt bra he he

Svea-
0

jag orkar ej blogga.hoppas dom har har bloggar svarar.kram

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

timmelin
0

Ja jag orkar inte heller. Eftersöker bara rent allmänt inte om vi gör

Finns ju komiker med handikapp, måste väl finnas riktigt roliga komiska bloggar Skrattande

Musiken
0

Jag har nog en 10 olika bloggar, men jag trottnar alltid efter nagra manader :P Dock ar de inte inriktade pa ADHD/AS heller, utan ar mest bara gnall fran min sida om hur ingenting verkar fungera i livet :P

[aspie]
0

Vet en som kallar sig Trollhare som är bra, sen finns det massor med fler bra bloggare som har NPF. Man kanske kan söka under Bloggportalen?

JohannaEkroth
0

Jag bloggar, men har nyss börjat, men har dock lösenordsskyddat den då det är en massa känsligheter i den som inte den vanliga världen ska läsa. Just nu är det ingen som har anv namn och lösen till bloggen så ingen behöver känna sig utanför.

Skäms väl kanske för mycket för mina innersta känslor. Allt är så naket sant det jag skriver. Smutsigt och äckligt kan jag tycka också, då man inte får må dåligt. Jaja.

Det är väl inte inriktat på AS direkt mer än att det handlar om mina innersta känslor och hur jag uppfattar saker och känner.

Har ju AS med drag av ADD samt drag av Borderline. Så en del skit blir det.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

rataxes
0

har länkat till min blogg i kuddrummet. sen finns det en blogg som heter "ADHD uppmärksammas koncetrerat" den är jättebra men lite mastig. men där finns hur mkt bra länkar och grejer som helst, man kan sitta i timmar!! =)