Tröttheten
Jag är trött på ha denna enorma trötthet, spelar ingen roll hur mkt jag än sover så kan jag efter ca 2 timmar efter jag klivit upp somna igen, helt utmattad.
Nå bra tips på hur man blir piggare.. Min trötthet är snäppet värre då denna årstid..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Hålla igång, inte sätta sig ned och ta det lugnt utan ständigt befinna sig på högvav.
Eller äta centralstimulerande. :)
Har inga bra tips eftersom jag är likadan och inget hittills har funkat bra på mig.
Min onormala trötthet är borta sen jag börja med tabl.behl.
Har du fått mediciner? Den trötthet man har är banne mig inte att jämföra med nåt annat.

#3 Vad är det för tablettbehandling? Tröttheten är mitt absolut största problem och det som hindrar mig från att arbeta heltid. 
#1 Detta råd skulle inte jag kunna följa. Jag gjorde väl det förrut men det resulterade i att jag fick en depression och att hjärnan tagit stryk så jag numera är mycket lättstressad bl.a. Om jag inte vilar på dagtid så kan jag definitivt inte sova på natten och det blir fiasko av allting.
Jag tycker inte heller att man blir tagen på allvar när man söker för trötthet och det stör mig. Man hoppas ju att det ska kunna gå att göra något åt.
Jag söker också bra tips och behandlingar!!!
"SAD" heter ett trötthetssyndrom som jag själv - dock odiagnosticerad - tror mig lida av. Det skall uttydas " Seasonal Affective Disorder" men tror själv inte att det handlar om "affekt" utan mestadels om årstidsberoende melatoninnivå. Är personligen mycket trött såhär års och behöver minst nio timmars sömn av god kvalitet per dygn för att kunna fungera normalt i vaket tillstånd.
Om somrarna, accentuerat vid missommartid, behöver jag minimalt med sömn, och har hur mycket ork som helst när jag är vaken.

Inga goda tips men jag ger just nu kedjetäcket ett försök, kanske kan sömnkvaliten bli bättre, en del upplever det så i alla fall.
Annars tror jag helt enkelt det är så att man me dtex ADHD och Asperger får anstränga sig så mycket mer för att hänga mde i det vardagliga livet och den verklighet som är att vi behöver mer vilotid.
Förlåt jag menade sen jag börja ta concertan

#7 ok.
Jag borde äta medicin men har inte råd att hämta ut den över 1000 spänn för 54+18mg Concerta. Jag vet man kan ha konto på apoteket men det är för dem som inte har kronkalle på sig, vi som har får ej ha konto, tyvärr.. Soc ger inte ett spänn de ser bara inkomsterna inte utgifterna o jag kommer ej överens med den sortens myndighet, då jag anser de kör över folk och stjälper folk än ge hjälp.
Min trötthet känns som det bara blir värre, denna dag 30/12 istort sett bara sovit bort och är ändå dödstrött..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you