Oj, vad spännande!
Kommer ju bli jätteintressant att få reda på om det är fysiska orsaker eller orsaker tillkomna genom miljön som orsakar svårigheterna.
Jag skulle gärna gjort en sån. :)
Men har de sagt vad de vill ha ut av den, vilka resultat de söker?

Jag minns helt ärligt inte riktigt varför de ville att jag skulle göra detta. Kanske för att utesluta att det inte är något fysiskt fel.
Sen har jag väldiga koncentrationssvårigheter och de vill väl försäkra sig om att det inte rör sig om någon sorts epilepsi.
Så de vill väl mest bara kolla för att utesluta saker skulle jag tro. Jag tror inte de kommer hitta något, men vem vet.
förhoppningsvis e det inte helt tomt där inne 
men det kommer gå bra

Haha, ett och ett annat sågspån lär nog finnas. Och så lär de väl hitta någon skruv som är lös 

Men utöver det? Nja, vettekatten 
ja bara de inte är tomt så :)
Jag har gjort det men det var nog förra året, eller förrförra. Minns inte riktigt. Vet inte varför det bestämdes att det skulle göras och jag har inget som helst minne av det. Kan iofs bero på att jag var i en så pass djup depression att jag levde i min egen värld.
Var inlagd på psyk och käkade en massa tabletter. Hela den sommaren är som om den inte ens existerat…
Jag vet att jag gjort en efter att ha läst igenom min journal 
Lycka till!
I vilken kommun bor du i?

Jag bor några mil norr om göteborg. Men jag utreds av Np-teamet i Kungälv.
#0 Jag har gjort en hjärnröntgen och en elektrod-koll om epilepsi. Man fann inget anmärkningsvärt på vare sig det ena eller det andra.

#9 Fått tid till EEG också idag. Och den är på tisdag..
Jag förstår inte varför allt detta kommer nu! Nybliven mamma som man är och så ska man behöva dra med honom på allting.
Det var meningen att utredningen skulle vara klar i november innan han kom :(
#10 Kanske får man se det så, att det är bra, att de (genom undersökningar) vill utesluta vissa åkommor…