Coachen med klös
Hej allihop!
Jag är coachingtiger, och som antyds av namnet så coachar jag. Jag är specifikt inriktad på ADHD, ADD, Asperger, autism, Dyslexi och annat inom NPF. Jag coachar både barn, ungdomar, deras föräldrar, samt folk som arbetar med dessa barn och ungdomar. Det kan vara t.ex skolpersonal eller handläggare inom LSS, socialtjänst med mera. Jag har förmågan att kommunicera med barn och ungdomar som ingen annan når fram till, inklusive de med selektiv mutism.
Jag får se hur mycket tid jag har att vara här och besvara frågor, då jag har ganska mycket att göra i verkliga livet, dvs det som inte är på internet.
Välkommen hit. Hoppas du får några personer med dig. :D

hhhmmm?…
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Tack Ylva!
@Svea: Vad är det du funderar över? Du är välkommen att fråga.
Eh…
"Jag får se hur mycket tid jag har att vara här och besvara frågor, då jag har ganska mycket att göra i verkliga livet, dvs det som inte är på internet."
Är det en riktigt artig presentation av en själv när man gör entré inför en ny vänskapskrets…? Tror faktiskt inte det…
Mitt råd till dig coachingtiger: gå tillbaka offstage, och gör en ny entré! Du får en ny chans av oss alla här, det kan jag gå i god för!

Hej varulv. Jag vet att coachingtiger är kanonbra. har pratat med honom i telefon, och mig litar du väl på varulv. 
svea- det är coachingtiger du ska snacka med. kanon. 
#5 Jodå, timmelin, jag har redan märkt att vederbörande tycks vara en verkligt kvalificerad kraft. Men lite hyfs i portgången borde inte skada. 
Hej Varulv!
Jag vet inte vad du läste in i det jag skrev, men jag tror att du har missförstått mig där. Hursomhelst så ber jag om ursäkt för min formulering, om du upplevde den som arrogant, nedsättande eller liknande mot någon av er.
Jag menade inte alls att vara ohyfsad, utan bara att jag tyvärr har andra saker som jag måste prioritera. Jag kan inte gå in på detaljer här, mer än att det är personer i min närhet som mår psykiskt dåligt, och därför behöver mycket stöd.
Vill någon ha mer detaljer om detta, så skicka gärna ett privat meddelande, så ska jag besvara det. Jag kan inte skriva om alla mina erfarenheter öppet här, utan att det finns risk för att vissa personers identitet kan avslöjas.
Det var bara ett konstaterande att jag har annat, som jag anser viktigare att göra, men jag ska försöka titta in här lite då och då. Alltid kan jag lära mig något nytt från er, eller kanske dela med mig av mina erfarenheter.
#7 Nej, ditt "övertramp" var nog inte så farligt, men jag upplevde att andra reagerade lite som jag. Därför tog jag "tjuren vid hornen". Nog ordat om detta nu, för min del iaf. Som sagt - välkommen hit!

Ja varulv gjorde helt rätt
. Och det är så vi fungerar här inne tiger 
vi kör en öppenhjärtlig dialog för det är då vi känner att vi bryr oss. Vi gillar inte att gå bakom ryggen liksom.
bläää
Här finns några av oss som alltid blir kvar, några som kommer och går och några som bara känner att den här sidan inte är något för dom.
En del av oss är speedade och skriver mycket, men del läser istället och en del kommenterar bara ibland då det är verkligen viktigt.
Men det är sådana vi är och som vi bör vara.
som varulv skriver så är vi jättetacksamma över att du också hittat hit.
Tack timmelin! :-)

Visst är det så! 
Hahah!!! 
Har alltid undrat vem du är… Men nu läste jag det… Du är "
Coachen med klös" HAHAHAHAHAHHAAHHAAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAA 

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
#13: Vad menar du egentligen? 
#14 Haha, vet inte !
Skoja, men hon skrev ju Coachen med klös.. och då härmade jag!
#15: Men Malin, det är en kille! …
Du skojar!?!??!?!?!?!?! 

*DÖÖÖÖÖÖÖR* JAG tror att alla är tjejer
Jag e kille ju
och tack coach för dina fina ord!
Jag ska i fortsättningen sluta gissa folks kön, det går inge vidare! 
Men jag har iaf 50% chans att gissa rätt! 
aa
#20 Emalj-Johan, jag tror du e kille. Har jag rätt?

"22 Det tror du inte alls!
För du vet att jag är en tjej, hahahahaha!
#23 Bu! Bu-uu! Bu-u-hu-buuuu! Du GENOMSKÅDADE mig!!!!

#24 Hihihihiihihihihi!!! 
Du är underbar Varulv! 
#25 Puss på dej själv, din lilla fnittertippa! 
#26 Mig kan du inte lura! 

#27 Nä-e, det gick inte!
#suck#

#28 Hihiihih 
jag vill osså vara en varulv 
Roande tråd =) Fick mig att le iallafall och det e svårt idag. Tack ska ni ha
#31 Roande tråd? Och jag som trodde jag surfade trådlöst 
#17 Jag är kille, men för mig spelar det inte så stor roll om ni andra är killar eller tjejer. Det är ju ingen dejting-sajt ;-)
Dessutom är inte nätdejting min grej heller.
Lite mer beskrivning av mig:
Jag är en pojkvasker på närmare 50 bast, men känner mig som tonåring med en erfarenhet som börjar närma sig Yodas. Jag har "diagnoserna" Asperger syndrom (AS), ADD och Tourette.
Nice coah!! du e skön vad som en händer.. bara så kul att diu finns ju !! 
#34 Detsamma, och tack för din uppmuntran! 
#33 Aha!
Jag som trodde detta var en dejtingsajt… Suck! Allt ska alltid bli fel!
…
Fast i för sig, om du är en kille så är det ju bra!
hahhaha, men du är nog lite för gammal för mig., hahaha
Hoppas alla förstår att det sista är skriver med ironi

Kul diskussion här! Underbart att alla - unga som gamla, tjejer som killar - kan va me! Det är Boxtäverna som förenar oss, tror jag.
Åtminstone jag känner en härlig gemenskap stundom härinne.

#39 Ja, visst är det!??!! 
#37 Jodå, jag har inga problem med att tolka ironi. Visst kan det vara svårt med ironi i textform på forum ibland, men du har ju förtydligat så fint med smileys,och då är det absolut inga problem att förstå. Dessutom framgick ironin rätt bra ändå.
Men ta en mening som "Vilket härligt väder!". Ni som inte bor grannar med mig, kan omöjligtvis veta om jag verkligen tycker att det är fint väder, eller om jag är ironisk.
#41: Det var jag som reagerade så starkt på Emaljoh4's (min systers) inlägg, för jag begrep inte riktigt att det var ironi. Haha. Så jag sade åt henne att skriva att hon var ironisk! 
#41 , precis! Sånt kan vara svårt att veta.
Jag tyckte själv jag framgick tydligt med min ironi, men sen var det älskade syster (#42) som inte riktigt förstod! 
Och då blev jag lite osäker.
men det är ju bra du säger det, då lär man känna folks gränser eller vad man ska säga, alltså så jag vet vilkens slags humor folk fattar osv. 
Jag är ju aspergare. Och jag är ofta ironisk. Men NT fattar aldrig det - utan jag får ofta tillägga (efter att NT kommit av sig, chockats, eller tagit illa vid sig) "Jag bara skojade!"
Vad brukar du vara ironisk om? Säg nåt exempel
Kan inte komma på några exempel såhär på rak arm. Men ofta är det stunden och situationen som ger mig den ironiska impulsen. Kanske är jag sarkastisk? Det är möjligt. Och att det är därför som NT i regel blir upprörd.
#46 Heheh!
Typiskt att allt är så komplicerat
#42 Du behöver inte skämmas för att du inte förstod ironin. Alla är vi olika, och uppfattar saker på olika sätt. Det händer att jag missförstår också ibland. Det händer alla människor, men händer oftare för oss med "diagnoser".
#43 MIg kan du skämta hur mycket som helst med, utan att jag tar illa upp.
#48 Låter bra!!!
Tycker du verkar vara en riktigt trevlig prick iallafall. (HAHHA! PRick!
Konstigt ord… Men vad ska man säga l, figur? Då låter du plötsligt som ett objekt, men det kanske man är om man är en prick också… Ja, skitsamma! 
)

Om du sen lägger in den Engelska betydelsen på prick så blir det än mer komplicerat.
pEr
#50 Ja då blir det pricken över i:t! 

Hahha, förstod inte det här sista1 
#52 "Prick" vet jag inte om jag vågar översätta med er så unga närvarande här. Men en "snäll" variant kan vara "pick".
"Pricken över i" är ett svenskt talesätt som betyder ungefär "den tillförda detaljen som fulländade det hela". Att detta skulle föreställa roligt hade inte så mycket med den vulgära engelska betydelsen av ordet "prick" som Porklash så dråpligt torgförde, som det fyndiga i att än en gång redovisa en användning av ordet, så som jag gjorde.
Eh… fatta? nurå??

#53 Aha! 
DÅ fattar jag… Jag fattade det här med "pricken över i:t, men inte vad "prick" på engelska hade med detta att göra