En månad kvar...
…Så ska jag på slutsamtal. Känns skönt att ha gjort utredningen även fastän det var jobbigt många gånger men hoppas nu äntligen kunna få svar på varför så "simpla" saker som att gå i skola och mingla bland folk kan vara ansträngande för en. Sedan är ju frågan vad man ska göra efter slutsamtalet, vad jag förstod på psykologen så kan dom hjälpa mig med anpassad arbetsplats… Något jag faktiskt ser possitvit på då jag inte klarat av det där så kallade gymmnasikompetens utbildningen trots många tappra försök.
Vet inte fullt ut vad jag vill säga Er med detta känns bara skönt att skriva av sig lite då jag vet att det är många här som gjort och gör denna utredning. ;)
I live Here on the path of dreams Alone but Free
Vad bra att du kommer få hjälp med en anpassad arbetsplats. Att få jobba kan vara så viktigt, att få känna att man iaf gör något nyttigt.
Min utredning är också snart klar och jag längtar till jag får reda på resultatet.
Var det en AS-utredning?

AS och ADHD
Hur har det gått??

Grattis !!
hoppas att det känns bra att få diagnoserna.

Tack :)
Ja det känns riktigt bra faktiskt att äntligen fått svar och vetskap/hjälp om hur jag ska kunna möta mina svårigheter ^^
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Perfekt!! Har du kollat ngt på jobb mm sm du skrevlite om i inlägget att du janske skulle få hjälp med?