Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettadhd-add
Läst 3309 ggr
[WX5]
2011-07-08 14:09
0

Fötter

Är det fler än mig som inte gillar fötter? Inte ens med strumpor klarar jag av att någon rör mig med sina fötter. Jag säger inget (för feg jag vet) men känner bara hur äcklad jag blir när mannen strycker sina fötter mot mitt ben eller liknande.

[Varulv]
2011-07-08 17:53
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nej, inte jag. Tvärt om tycker jag att - åtminstone kvinno - fötter kan vara rätt sexiga ibland, vid rätt tillfällen.

Flört

[WX5]
2011-07-08 18:04
0

SkrattandeFlört

Karmatarerskanise
2011-07-08 18:06
0

Jag har fobi för andras fötter. Tycker fötter är äckliga Tungan ute Ingen får röra mina heller.

[WX5]
2011-07-08 18:07
0

Precis. En tanke som återkommer när mannen skall pilla på mina är hur vill någon ens pilla på mina fötter. (även om dom är rena så tänker jag orena tankar kring fötter)

Karmatarerskanise
2011-07-08 18:10
0

Något som är riktigt hemsklt är om någon får för sig att peta MELLAN MINA TÅR! *ryser av bara tanken* Då får man en spark av mig!

Exet visste detta och tyckte det var  kul att försöka!

[WX5]
2011-07-08 18:15
0

Knasig karlar för så gör min man med. Tungan uteSkrikandes

Karmatarerskanise
2011-07-08 18:17
0

Hahaha! Skrattande

[Varulv]
2011-07-08 18:26
0

Men kära hjärtanes Hera och WX5! ObestämdKyss

Låt mej beskriva mitt förhållande till era fötter, ni kvinnor!

Nästan alla kvinnofötter finner jag behag i. De är oftast vackert formade, liksom nätta, eller - tja - helt enkelt vackert formade!

Detta gör att jag - i erotiska sammanhang - får lust att vidröra dem, kela med dem, till och med kyssa dem. För mig finns inget obehagligt alls med kvinnofötter. Tvärt om - jag finner dem till 100 procent behagliga och även erotiska. De är ju så intagande och vackra!

Så nu vet ni detta. Hoppas att det kan hjälpa er i någon mån…! Flört

[WX5]
2011-07-08 18:29
0

Hehehe. Det återstår att se. Tungan ute

Karmatarerskanise
2011-07-08 18:30
0

Varulv; fniss :P Hade sett roligt ut om någon försökt ge sig på mina fötter mitt i akten! haha

[Varulv]
2011-07-08 18:36
0

#10 He he… Glad

Nej, det förstås. Allt beror ju på sammanhanget! Flört

[WX5]
2011-07-08 18:37
0

Ganska så avtändande om någon skulle hålla på med mina fötter, sniffa och pussa på dom.

[Varulv]
2011-07-08 18:47
0

#12 Tror inte det handlar så mycket om att "sniffa" på dem faktiskt. Utan mera: gosa med dem lite grann. Inte så mycket, bara lite - som kompliment till övrig erotisk "lek".

För mig är kärleksakten inte så mycket "akten" i sig, som det sinnliga däromkring. Och av erfarenhet vet jag med mig, att om jag inte kan bejaka hela kvinnan som jag bedriver älskog med, då är hon inte rätta kvinnan för mig.

Kyss

[mossquinnan]
2011-07-08 20:33
0

fniss kan inte låta bli att skratta då jag läser denna tråd..

Fattar inte heller detta med fötter..osmakligt att ta i andras fötter om jag inte måste..fotmassage är ju underbart..men jobbigt att göra på någon *S* ja jag e lat Foten i munnen

men fötter i erotiskt syfte..gaaaah nääejj tack..men vem vet..hihi är endå för gammal för fotsex haha:-)))

[WX5]
2011-07-08 20:33
0

#14 Skrattande

gulzebra
2011-07-08 20:44
0

Fötter för mig betyder fotsvett. Kan inte komma ifrån det.
Har dock inga problem med fötter som så - jag ser inte grejen med de bara, och vill väl inte gärna ha de upptryckta i nyllet heller :P

Men som med allt är det olika från fall till fall också. Naglarna tex är viktigt, de måste vara klippta iaf. Jag kan absolut ge fotmassage eller så till ett par nytvättade fötter, men jag tänker inte göra som en jag känner som får klippa sin sambos tånaglar för att det öht ska bli gjort för det däremot blir äckligt av någon anledning…

…säger jag som själv har en "missbildad" stortånagel efter en operation :P

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

[Varulv]
2011-07-08 20:49
0

Men vad säger ni då kvinnor om ert könsorgan - är det attraktivt eller månne "äckligt"…?

ObestämdKyss

[WX5]
2011-07-08 20:51
0

Hahah det är underbart. Brukar "massera" mannens om dagarna när ungarna inte ser på.

gulzebra
2011-07-08 20:56
0

#17: Varken eller, det är mest väldigt praktiskt. Vore ju förbannat trist att vara könlös men I'm more of a boy part kind of gal :P

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

[Varulv]
2011-07-08 21:11
0

Bra att ni tar det som ni gör, tjejer! (Frågan var säkert i frankaste laget!)

Men visst är det underbart: kvinnliga könsorganet föder mänskligheten…! Utan det, funnes vi inte en endaste en utav oss…

ObestämdTystGlad

#19 Men gulzebra - om du är kvinna (kanske är du inte det…? Tyst), om du, som du säger, är mer av en boy part kind of girl - vilken könstillhörighet har du i så fall då…?

FörvånadKyss

gulzebra
2011-07-08 21:26
0

#20: Haha nejnej! Jag är tjej helt och hållet, men helt och hållet hetero så jag attraheras inte av girl parts utan av boy parts - det är ju det som är så praktiskt med att ha girl parts, för utan de vore ju tom tillgängliga boy parts lite tråkiga Flört

[Varulv]
2011-07-08 21:43
0

#21 Hi hi Oki doki då, gulzebra! Missförstod dig förut! Var helt enkelt en vits det där du anförde: "I'm more of a boy part kind of gal"! Aha, jag hajar! I'm more like an Asperger kind of humanity, you know!

I det här läget blir NT fett trött på oss aspergare! I know! Inget att göra något åt, dock. Vi äro töntar vi. Wi know!

Skrattande

gulzebra
2011-07-08 21:46
0

#22: Så kan det gå!
Stolta töntar som är lite bättre än alla icke-töntar, röstar jag på! ;)

[Varulv]
2011-07-08 21:56
0

#23 Om du kom på det där poemet just nu, känns det beundransvärt! Hur som helst så tar jag det som en "styrketår"! Tack! gulzebra, och nu känner jag dig lite bättre än förut…! Skrattande

Kalendula
2011-07-08 22:25
0

Skitiga fötter tycker jag är äckligt. Men rena fötter är okej. En av barnen till en kär vän tycker det är gott att bli killad under fötterna, hon somnar då.

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

gulzebra
2011-07-08 22:28
0

#24: Då är det nog lika beundransvärt att du öht såg poemet i det, för det gjorde inte jag! Skrattande

vuxenadhdbipo
2011-07-09 08:48
0

Hihihi jag tycker alla fötter är äckliga utom min dotters. Jag har svårt själv att vara utom strumpor för att inte tala om hur jag skurar med klorin ibland om någon besökare gått barfota på mitt golv? ganska jobbig "fobi" :-/

[WX5]
2011-07-09 09:01
0

Jag får också äckelkänslor när någon än min familj gå barfota men jag städar inte som du så du verkar ha det väldigt jobbigt.

MoaL
2011-07-12 10:54
0

Haha, jag kan inte heller låta bli att fnissa när jag läser tråden, men uff, fötter är vidriga. :P Jag vägrar röra någon annans fötter, och absolut ingen får röra mina. På sina höjd att till exempel min sambo kan få stryka ovanpå foten uppe vid fotleden om han ändå smeker mig på benen, men då är jag hela tiden spänd och på min vakt och orolig att han ska göra något olovligt, så det är ändå så bortkastat. Jag får panik om han försöker röra vid dem, så hemskt tycker jag att det är. :/ Jag har även svårt att gå barfota, eftersom jag helst inte ens vill att någon ska se på mina fötter. :S

Alltså.. Hur kom vårt kön in i bilden? Tungan ute Men jag tycker definitivt att det är attraktivt, inte alls äckligt (så länge det inte är ofräscht förstås), då jag är lagd åt båda hållen. ^^ Fast jag kan inte riktigt se tråden mellan fötter och kvinnors underliv. xD

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

LinaIsabell
2011-07-12 16:50
0

Jag hatar fötter. De är äckliga. Visst, kvinnofötter kan vara fina för att vara fötter, men de är ändå äckliga. 

Tycker det är äckligt att folk är barfota hos mig (dock kan jag vara det), och blir besvärad om någon vill ge mig fotmassage, och skulle aldrig få för mig att röra i folks fötter. Usch.

Hatar att vara barfota hos andra, och undviker det så ofta jag bara kan.