Nervös i dag...
Nu är väntan snart över, i morgon ska jag på "avslutningsmöte" efter utredningen. Nu är jag jättestressad och nervös. Vad kommer de att säga? Vad händer på ett sådant möte? Tänk om utredningen inte har visat något speciellt, vad händer då?
Jag vill så gärna få en förklaring till varför mitt liv ser ut som det gör… och vad jag ska göra för att få mitt liv att fungera bättre… men tänk om de inte har någon förklaring eller hjälp att ge?
Jag kanske har för stora förhoppningar? Jag har testat allt annat som den "vanliga sjukvården" har att erbjuda… så nu ser jag detta som någon slags "slutstation"… om inte de kan ge mig hjälp så är det kört.

Håller tummarna för dig.
Håller tummarna jag med!
#1 och #2 Tack! Jag ska strax åka… väldigt nervöst.

Lycka till!
Och du det är ingen "slutstation" oavsett vad de säger. Du kanske ska nånannanstans bara? 
pEr
Åååh va lättad jag känner mig nu!!! Det blev en klar ADHD-diagnos med starka drag av Asperger och lite tvångsbeteende. De ville inte sätta en asperger-diagnos i dagsläget, tydligen vill de kolla hur jag reagerar på ADHD-medicineringen först och sedan ta ställning till en ev. diagnos. Den biten är alltså inte riktigt avslutad än eftersom jag påverkas såpass mycket av mina svårigheter men de är osäkra på om jag uppfyller alla kriterier för en diagnos.

Grattis. Vad skönt det måste vara för dig. :)