Introvert/extrovert
Är du
- introvert och har asperger
- extrovert med asperger
- introvert med ADD
- extrovert med ADD
- introvert med ADHD
- extrovert och har ADHD
- introvert med någon annan diagnos
- extrovert med annan diagnos
- introvert fastän utan diagnos
- extrovert tillika utan diagnos
? 

För den som undrar vad introvert/extrovert är för någonting, kan jag förklara termerna närmast med inåtvänd respektive utåtriktad till personlighetskaraktären.
Jag är introvert med ADHD.
Det bidrog säkert till varför jag fick min diagnos så sent eftersom min hyperaktivitet aldrig syns utåt. Jag är så blyg så jag håller det innanför "skalet"
Introvert men vilken diagnos är i nuläget okänd :P
Introvert och har Asperger.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Både och beroende på humör, men mestadels är jag extrovert numera.
Var väldigt extrovert som barn.
Har ADHD.
Ehum beror fullkomligt på situation månende och vilken typ av människor som är runt mig, jag är väldigt väldigt påverkad av typen av människor som är runt mig.
extrovert med AS och introvert med adhd
nä förlåt, jag är bara yr och dum och lite extrovert och ofokuserad just nu 
Så just NU är jag nog extrovert med ADHD 
misstänker att imorgon när de tär tänkt att jag ska ta mig till psykologen i grannstaden kommer jag vara väldigt introvert med as
Introvert och har AS. Men det är inte lika påtagligt som när jag var yngre.
Varulv vad är jag?
Att jag har Asperger vet jag… Men sen då? 
//hon som inte har nåt liv 

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Höstlegenden, jag upplever dig som extrovert, faktiskt social i grund. Kanske att dina eventuella sociala tillkortakommanden genom livet har gjort dig lite introvert, och att du har funnit dig ett förhållningssätt, där du fungerar för dig själv i "splendid isolation"…? 

Men i samverkan med andra, så upplever jag dig klart extrovert och sällskaplig dessutom socialt mycket trevlig! 
… Ähm… Har du månne någon karaktäristik av mig att komma med…? 
Jag är och har alltid varit introvert med undantag för tillfällen då jag umgås med nära vänner, då pratar jag istället alldeles för mycket…kompensera väl kanske. Har ADD. Misstänker att det är något mer, men jag vet inte vad. Sen har jag panikångestsyndrom och lite social fobi. //*ursäkta att jag inte har någon Avatar, men iPhone stöder inte javascript så det går inte att ladda upp bilder*\\
Jag är oftast introvert. Har Aspergers syndrom.